Retourneren
Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door u of een vooraf door u aangewezen en aan PassProtect bekend gemaakte vertegenwoordiger.

Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking en het product slechts in die mate uit te pakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan PassProtect te retourneren.

Wanneer u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht bent u verplicht dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product kenbaar te maken aan PassProtect. Nadat u kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht (stuur hiervoor een mail naar info@passprotect.nl samen met het ordernummer) dient u het product binnen 14 dagen retour te sturen. U dient aan te kunnen tonen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending en tevens te zorgen voor het goed verpakken van de retourzending. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending wordt het bedrag gecrediteerd.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan er waardevermindering van het product aan u worden doorberekend. Ook in geval een beschermfolie eenmaal is gebruikt, dus losgenomen van de backing, zal een waardevermindering aan u kunnen worden doorberekend. U dient het product dus met zorg te behandelen en zich ervan te verzekeren dat u het juiste product heeft besteld vóórdat u de beschermfolie losneemt en op een identiteitsdocument bevestigt. In de begeleidende documentatie staat duidelijk aangegeven voor welk identiteitsdocument het betreffende product is bedoeld.

Indien u na afloop van de eerder genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht resp. het product niet aan PassProtect heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Klacht over het product?
Mailt u PassProtect gerust als er iets niet klopt aan het product, dat kan naar info@passprotect.nl. Wij reageren zo snel mogelijk met een oplossing!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij PassProtect kenbaar te maken door te mailen naar info@passprotect.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Levertijd en verzendkosten
PassProtect zorgt voor een snelle verzending van je bestelling, meestal binnen 1 - 3 werkdagen. Indien dit niet lukt, bijvoorbeeld als een product niet meer op voorraad is, neemt het team van PassProtect zo snel mogelijk contact met u op.

Levering gaat via PostNL. Garantie van een snelle levering door de bezorgdienst kunnen wij u helaas niet geven.

© 2020 - 2024 PassProtect | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel