Retourneren
U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heeft u nogmaals 14 dagen te tijd om het gekochte retour te sturen. U ontvangt het volledige orderbedrag terug, mits het product in originele staat en verpakking wordt teruggestuurd. Afhankelijk van de reden van retour zijn de verzendkosten voor het retour sturen mogelijk voor u. Meld via de mail info@passprotect.nl de retourzending aan en wij zorgen voor de rest! Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst retour(melding) wordt het bedrag aan u gecrediteerd.

Klacht over het product?
Mailt u PassProtect gerust als er iets niet klopt aan het product, dat kan naar info@passprotect.nl. Wij reageren zo snel mogelijk met een oplossing!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij PassProtect kenbaar te maken door te mailen naar info@passprotect.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Levertijd en verzendkosten
PassProtect zorgt voor een snelle verzending van je bestelling, meestal binnen 1 - 3 werkdagen. Indien dit niet lukt, bijvoorbeeld als een product niet meer op voorraad is, neemt het team van PassProtect zo snel mogelijk contact met u op.

Levering gaat via PostNL. Garantie van een snelle levering door de bezorgdienst kunnen wij u helaas niet geven.

© 2020 - 2022 PassProtect | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel