Tips

1. Wat kan ik zelf doen ter voorkoming van identiteitsfraude met een kopie en/of scan?
Voorzie een kopie en/of scan van uw identiteitsbewijs altijd van een beveiliging, bijvoorbeeld PassProtect. Op deze manier beschermt u uzelf beter tegen identiteitsfraude indien de kopie of scan in handen van kwaadwillenden mocht vallen.

Wij adviseren een digitale kopie of scan te beveiligen en deze op te slaan onder een niet voor de hand liggende bestandsnaam. Hackers zoeken vaak direct naar bestandsnamen die ‘paspoort’, ‘identiteitsbewijs’, ‘kopie’ etc. bevatten.

2. Moet ik een afgegeven kopie van mijn identiteitsbewijs terugvragen?
Het is niet verplicht, echter altijd aan te raden een afgegeven kopie van uw identiteitsbewijs terug te vragen. Indien de afgegeven kopie is gemaakt met gebruik van PassProtect is het risico op identiteitsfraude significant lager.

3. Waar laat ik de PassProtect folie als ik deze tijdelijk moet verwijderen?
De beschermfolie hecht aan de meeste (gladde) oppervlakken. U kunt deze op de achterkant of buitenkant van uw identiteitsdocument of bijvoorbeeld op uw telefoon of koffer plakken.

4. Ik heb een vraag of suggestie, hoe kan ik PassProtect bereiken?
U kunt ons bereiken via onze contactpagina.

5. Waar kan ik identiteitsfraude melden?
Zie hiervoor onze informatiepagina met daarop links naar diverse (overheids)websites.

Staat uw vraag hier niet tussen? Wellicht wel in één van onderstaande categorieën:

Producteigenschappen
Gebruik
Informatie (overheid)
Regels omtrent identiteitsbewijs
Bedrijven
Bestellen & bezorgen
Annuleren & retour
Garantie

© 2020 - 2024 PassProtect | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel